torsdag 17 april 2014

Inget smickrande uppdrag



Har anat det ett tag men idag blev det solklart att jag fått ett uppdrag jag inte vill ha. Jag har utsetts som syndabock av en gubbe farbror. Oavsett vad P säger får han till svar "men din fru gör/säger...".
Jag säger och gör en väldig massa saker men inte det farbror hävdar. Han säger att jag gör fula saker och det är tråkigt för jag beter mig inte så illa som han säger. Detta påverkar naturligtvis hela hans familj som tycker att jag/vi är en riktig skit/skitar och har slutat att hälsa på oss.
Jag brukar skämta om att man alltid ska ha nån att skylla på, och här är det på riktigt.
Men jag ska stå ut!
Idag har jag förberett för framtida gräsläggning, vi har fått hem 17 ton grus och P har eventuellt hittat en kille som kan lyfta min vagn/bod!

Inga kommentarer: