måndag 31 mars 2014

Hemsida och kurser

   

Egentligen spelar det ingen roll vem jag pratar med, nästan alla ursäktar sig för en dålig hemsida. Jag tror kanske att det hade varit mer rättvist att säga att man inte är helt nöjd med sin hemsida hellre än att den är dålig.
För min del är det likadant. Har ett antal hemsidor omkring mig som jag inte är nöjd med, till företaget några olika och så min egen, den som ska handla om mig och mitt skapande arbete. Men eftersom jag har gått en utbildning där jag lärde känna en massa begåvade personer så har jag fått hjälp! Ida Gerdemark hjälper mig med min sida evamo.se - tackålov för den hjälpen!
Sidan är nu uppdaterad med bl a två textila kurser som jag ska vara kursledare för nu i sommar, i Hemslöjden i Östergötlands regi - kolla dem!

2 kommentarer:

pia sa...

Hej Eva!
Vilken fin hemsida.. Och så mycket fint du gör. Så många inlägg på en gång..Roligt!
Kram pia

Eva sa...

Tack Pia! Kram