onsdag 25 augusti 2010

Jag ska måla hela världen!





Tänk om jag hållit koll på hur många målartimmar det blivit. Eller m2.
Är färdig med senaste högen råspont, det visar sig om det räcker.

Före och efter-bilderna ovan är tagna på gården där vi hyr innan vi kan flytta.
Halva jätte-Lönnen blåste ner i går eftermiddag, som tur var utan större skador på vår hyresvärds hus. Idag när vi kom hem fanns bara stubben kvar.

Idag har jag gjort ett experiment. Hela dagen i tyst arbete, ingen radio, bara några kompisar som kom förbi och livade upp lite. Jag ville kolla om jag kunde tänka mer kreativt utan radio-stimulansen/förströelsen. Tror nog att det funkade bra. Har funderat på butiken, mässan vi ska vara med på i November, eventuella samarbetspartners, inrednings-lösningar mm. Och så det faktum att jag börjar plugga på heltid nästa vecka... Får måla på helgerna framöver : )

Inga kommentarer: