måndag 17 januari 2011

Jaja!


Jag vet att det var ett tag sedan. Men vi har mest stökigt. Och även om det händer en del småsaker så finns det inte så mycket snyggt eller kul att visa.
Men lite har hänt som sagt.
P och ungarna monterade ihop duschkabinen i kväll. Jag skulle hjälpa honom i eftermiddags men jag har inget tålamod med såna där pill-grejer. Det tar för lång tid.
Jag har tålamod med andra saker. Som jag tycker är kul.
Tyvär kommer inte vvs-killen i morgon som vi hoppats. Vi får vänta med att premiär-duscha tills på onsdag.
Tyckte i jul- och nyårshelgen att jag såg ganska pigg ut, mot alla odds. Men visade sig bara vara dålig belysning i badrummet. Så kan det vara.
P har satt upp lampor på gästtoaletten så nu behöver vi inte ha tända ljus där längre, men det var lite mysigt.

Inga kommentarer: