onsdag 10 november 2010

Tillbaka, nästan

Jag har redovisat, vi har varit på mässa, sen var jag trött. Egentligen var jag trött redan innan, men det blev helt tvunget till att ignorera detta.
Har varit en sväng i huset och tittat på badrumsgolv, mycket fint!
Nu har vi ny workforce på plats och det är dags för mer målning. En ny omgång lister tror jag nog att det gäller.
Tidsmässigt drar det ihop sig. Luftvärmepumpen är levererad, ventilationssystemet nästan färdiginstallerat, det fattas några prylar till det. P slipar väggar som en galning.
Tyvärr bråkar elsystemet, vi har strömavbrott på de gamla överlastade ledningarna hela tiden. Då blir det kallt, och mindre roligt att jobba...
Ska slita färdigt med min kursportfölj, klasskamraterna lämnade sina i går och jag har fått anstånd pga mässan. Sen målar jag igen.

Inga kommentarer: