tisdag 12 april 2011

Snickarbod



Vi har som vanligt ganska rörigt med mycket som händer hela tiden. Jag har haft redovisning i skolan och nu har en ny kurs börjat. Svärmor ska flytta hem till Sverige och vi gör i ordning ett boende till henne. Har varit ute och städat på tomten. Sonen och jag packade hela släpet fullt med skräp. Planterade violer, murgröna och mini salix-träd i två stora krukor, bild kommer.

Ska träffa en representant från parkförvaltningen i kommunen nästa vecka! Vi ska prata om det eländiga utrymmet utanför vår tomt där popplarna tidigare stod, i höst ska de plantera nytt där.

Så- vi har inte bara jättefult på vår tom utan även utanför! Bilderna som jag tog på denna "plantering" förra våren var så hemska så dem tog jag faktiskt bort. Så illa kan det vara.

P´s snickarbod på balkongen är snart borta så att jag kan möblera!

Inga kommentarer: